Oglasno Sporočilo

Prestižna nagrada za eno najbolj prepoznavnih kampanj minulega leta

Agenciji Herman & partnerji in Arnoldvuga sta za Olimpijski komite Slovenija pripravili kampanjo, ki slavi pretekle in sedanje uspehe slovenskih športnikov na Olimpijskih igrah v Tokiu. Odlično zasnovano kampanjo so prepoznali tudi na Sporto Awards, kjer so jim podelili nagrado Rights holder Award.

11.01.2022 11:00
Ključne besede:   Tokio   Arnoldvuga   Herman & Partnerji

Ideja za kampanjo se je rodila naravno, pravi Matej Kodrič, kreativni direktor nagrajene kampanje. "Letošnji izbor potencialnih zmagovalcev pred igrami je bil izjemen, na roko pa nam je šlo tudi dejstvo, da imamo v kolektivnem spominu olimpijske igre v Tokiu iz leta 1964, z dvema medaljama Mira Cerarja zapisane z zlatimi črkami", pripoveduje Kodrič in dodaja, da je tu preskočila iskrica – pri snovanju kampanje so tako poosebili simbolično predajo te zmagovalne miselnosti našega olimpionika mladi generaciji, z željo, da osvojijo Tokio, pokažejo, "kar imajo", in se vrnejo v žarometih zmagoslavja.

 

Tako so zasnovali uradno olimpijsko oglaševalsko akcijo in vanjo vključili tudi prepoznavno navijaško popotnico. Najprej je nastala ideja za TV-oglas. V njem naši olimpijci v legendarni dvorani Tabor napenjajo mišice, kaplje potu jim tečejo po telesu, osvetljuje jih en sam reflektor. Iz teme nato prikoraka legenda Miro Cerar st., za njim je na steni projekcija njegovega zmagovalnega, zlatega nastopa v Tokiu. Našim olimpijcem preda štafeto ponosa, zmage in upanja. Kako? S kepico. Pest ob pest. Dogajanje čutno spremlja in z vsakim utripom spodbuja tudi avtorska glasba, ki jo je za ta namen ustvaril skladatelj Peter Penko.

KOMENTIRAJTE
PRIKAŽI KOMENTARJE
Miklavžev koncert za otroke iz socialno šibkejših okolij
0
14.12.2021 10:41
RTV Slovenija, Rotary klub Ljubljana in Rotary Distrikt 1912 so tudi letos stopili skupaj za že tradicionalni dobrodelni ... Več.
Piše: Uredništvo
Effie Awards: Mercator ponovno v samem vrhu
0
07.12.2021 17:42
Vsaka festivalska in stanovska nagrada za podjetje pomeni potrditev, da dela dobro in da gre v pravo smer, je povedalaViktorija ... Več.
Piše: Uredništvo
26. september je dan slovenskih lekarn
0
25.09.2019 22:59
Morda niste vedeli, toda 26. september je Dan slovenskih lekarn. Letošnji, že 15. po vrsti, je posvečen jetrnim boleznim in ... Več.
Piše: OGLAS
1 

Najbolj brano

01/
Panika na levici: Če jim bo Golob odletel iz rok, jih ne reši niti Kos na strehi!
Uredništvo
Ogledov: 2.770
02/
Novak Đoković je igral na karto "budi pametan i pravi se glup", a je izpadel samo glup
Ana Jud
Ogledov: 1.305
03/
Ljudje pa nič. Ostajajo doma in čakajo. Na kaj, vas prosim? Na rešilca, ki jih bo odpeljal v bolnišnico?
Milan Krek
Ogledov: 1.557
04/
Ne glejte v zrak! Na Zemlji bodo komedijanti sneli rokavice, maltretirali nepokorne državljane in razkazovali napihnjene mišice
Simona Rebolj
Ogledov: 1.708
05/
Poteza, ki si zasluži aplavz: Julian Assange postal častni član slovenskega centra PEN
Uredništvo
Ogledov: 1.229
06/
Ženevski dialog: "Njet" ruskim prizadevanjem za novo Jalto v Evropi
Božo Cerar
Ogledov: 1.142
07/
Od podražitev elektrike bodo na koncu profitirale zlasti domače državne energetske družbe
Bine Kordež
Ogledov: 833
08/
Sprenevedanje Unesca glede težav projekta COBISS.Net ter zmeda glede statusa in dejavnosti IZUM-a pod pokroviteljstvom Unesca
Tomaž Seljak
Ogledov: 681
09/
Kaj ko bi anticepilci odgovarjali za to, kar so storili? Kaj ko bi končno priznali svojo zmoto in se vsaj opravičili?
Milan Krek
Ogledov: 1.733
10/
Ne film ne drama, ampak vmesno stanje. Biti na nobeni strani. Biti na svoji zemlji.
Dragan Živadinov
Ogledov: 482