Razkrivamo

RTV – s službenim vozilom na stroške RTV ob nedeljah na izlete in v kino. Ob našem preverjanju se je osebni izlet spremenil v fiktivni intervju o filmu, ki ga ni bilo, na lokaciji, ki je neznana

Da bi v brezplačno zasebno uporabo dobili službeno vozilo javnega zavoda RTV in poln rezervoar goriva v njem (na strošek plačnikov RTV prispevka, seveda), vam ni treba biti tam zaposlen, niti niste dolžni opraviti lažne delovne naloge, ki ste jo navedli  – zadošča zgolj volja, da bi šli na brezplačen izlet in da poznate urednika Andreja Šavka. Ne skrbite: če bodo novinarji drugih medijev izvedeli, da se protipravno okoriščate z vozilom javnega zavoda RTV in gorivom, ki ga plačamo gledalci, vas bodo v bran vzele vse interne službe zavoda RTV, tako kot njihovi novinarji.

05.06.2014 23:48
Piše: Boris Meglič

Ni čudno to, da je javni zavod RTV vedno brez denarja, naši prispevki zanj pa vse višji. Glede na to, da nezakonito uporabo javnega premoženja za zasebne potrebe prikrivajo celo interne službe in sodelavci RTV, bi bilo čudno kvečjemu, če ne bi bilo tako.

RTV se je izognil plačilu davkov in s tem utajil davke. Ker je službenih vozil več, pomeni, da znesek utajenega davka ni ravno majhen.

 

Težava ni to, da službe zaznajo kršitve, nepravilnosti in okoriščanja ter zlorabe zaposlenih na račun prihodkov našega zavoda, ki ga vodijo, mi vsi pa plačujemo.

Težava je, če se vse interne službe in novinarji organizirajo in uskladijo z namenom  zaščite nepravilnosti in izkoriščevalcev na račun nas in pri tem celo debelo lažejo in zavajajo. Sploh, ko gre za branik etičnega in verodostojnega novinarstva, kot bi rekla recimo Majda Potrata.

 

Sandi Škvarč, samostojni novinar, ki sploh ni v rednem delovnem razmerju z RTV, na račun nas, ki plačujemo RTV prispevek, se s službenim avtom in gorivom vozi na izlete in v kino, nadrejeni in službe RTV pa so novinarsko preverjanje tega onemogočali do posredovanja državnega organa.

 

Inšpektorat za delo: Če odpovedo notranje službe nadzora javnega zavoda RTV, odpove zadnji nadzor, ker mi, Inšpektorat, nadziramo samo javno upravo, javnega zavoda RTV pa ne.

Ko je bilo potrebno braniti sodelavca, ki se okorišča na račun javnega zavoda RTV, ki ga financiramo vsi državljani, so lagali vsi: Služba za odnose z javnostmi RTV, urednik radia Koper Andrej Šavko, sodelavec oddaje Tednik Toni Cahunek, interna informacijska pooblaščenka Zavoda RTV Vesna Marn pa je v podporo njim zavajala in ovirala postopek pridobivanja informacij. Izkazalo se je celo, da oseba, ki je na RTV zadolžena za izvajanje zakona o dostopu do javnih informacij, tega zakona sploh ne pozna, ali pa ga v najboljšem primeru zgolj namerno krši. Vse to, da javnost ne bi izvedela, da Sandi Škvarč na stroške zavoda RTV, oziroma nas, hodi na izlete in v kino.

 

Službeni avto in gorivo, ki ga plačujemo naročniki, nista namenjena privatnim izletom privilegirancev.

 

Po seriji prejetih fotografij, iz katerih je zelo očitno razvidno, da se službeni vozni park RTV pogosto uporablja in zlorablja v zasebne namene nekaterih privilegiranih, smo se odločili, da smoter in upravičenost takšne rabe vozil preverimo. Vsa ta vozila in gorivo plačujemo namreč mi z RTV naročnino. Ta RTV naročnina se je lani celo povišala, saj RTV zaradi vsega razsipništva ni imel dovolj denarja.  

 

Javni zavod RTV je že po definiciji naš. Naše je njegovo premoženje, tako kot je delovanje tega zavoda s stroški plač vseh tamkaj zaposlenih vred, strošek nas vseh. Če si kdo tega želi ali pa ne. Zato je popolnoma na mestu, da preverimo kaj plačujemo z RTV prispevki in kako na RTV ravnajo z denarjem, ki ga od državljanov ne prejmejo prostovoljno.

 

Vse dokumente, ki potrjujejo zapisane obtožbe, najdete v galeriji pod tem člankom, za verodostojnost pa jamčim odgovorni urednik Portala Plus. Namenjeni so razgrnitvi delovanja zaposlenih na RTV in podpori verodostojnosti očitkov. K vsakemu je podano tudi pojasnilo uredništva.

 

 

Avtomobil so bolj skrili, kot parkirali

 

Zanimalo nas je, kaj je počelo službeno vozilo javnega zavoda RTV iz novogoriškega dopisništva Radia Koper v nedeljo, 4. maja ob deveti uri zvečer napol skrito, parkirano za, in ne pred, ljubljanskim Kolosejem.

Po dolgem in napornem izogibanju služb RTV, da bi nam posredovale informacije, ki so jih dolžne, smo po posredovanju informacijske pooblaščenke le dobili vse kar smo zahtevali in kar nam pripada. Žalostno je le, da se je izkazalo, da so nam uradne službe RTV posredovale lažne podatke in da so nas načrtno zavajale.

 

 

Zlagana službena obveznost in zloraba službenega vozila na naše stroške

 

V službi RTV za stike z javnostjo so nam povedali, da je samostojni novinar Sandi Škvarč prišel iz Nove Gorice v ljubljanski Kolosej posnet intervju s sodelavcem oddaje Tednik, Tonijem Cahunekom, ki ga poznamo po vidni vlogi v filmu Tu pa tam, kjer je igral Storža. Ljubljanski Kolosej naj bi novinarja določila za kraj srečanja, ker, da je tam lažje parkirati in ker naj bi se v tistih dneh vrtel film »Svet stav«, kar naj bi bila tema pogovora med Cahunekom in Škvarčem. Pozor: dva novinarja RTV, ki bi lahko uporabila studio svoje matične medijske hiše, naj bi se dogovorila za intervju v zasebnih prostorih družbe Kolosej in to v nedeljo zvečer ob devetih, avto pa parkirala, oziroma napol skrila za, in ne pred (kinodvorano) Kolosej, sklicujeta pa se na to, da je v nedeljo zvečer v Ljubljani problematično parkiranje???

 

 

Zgodbo o intervjuju smo preverili pri Koloseju: v Koloseju se ni nikoli snemal intervju na temo stav v športu, tako kot se tam nikoli ni predvajal omenjeni film

 

Vse je bilo zelo sumljivo, še posebej zato, ker v nedeljo zvečer res ni težko najti parkirnega mesta v okolici RTV in tudi ne praznega studia za snemanje intervjuja. Predstavnika družbe Kolosej smo zato vprašali, ali se je kdorkoli iz RTV dogovoril za snemanje v zasebnih prostorih Koloseja in, če tam predvajajo dotični film. Na RTV so namreč izrecno zapisali, da jim je »Kolosej prijazno ponudil prostor za snemanje«. 

Vodja trženja Koloseja, Gregor Medved nam je pojasnil, da se ne spomni, da bi kdorkoli iz RTV v zadnje pol leta prosil za takšno dovoljenje in da ne verjame, da bi bil film, ki ga navajajo na RTV, sploh kdaj na sporedu. Zato smo prosili še za uraden odgovor s strani družbe Kolosej, ki potrjuje neformalne navedbe vodje trženja in pravi: »Ni zabeležena nobena komunikacija glede snemanja prispevkov v naših kinematografih na ta dan. Tudi omenjenega filma nismo predvajali v naših kinocentrih.« Služba za odnose z javnostjo RTV torej laže v najbolj neposrednem pomenu izraza.

 

 

Na RTV zavajajo tako arogantno in vehementno, da celo pozabijo uskladiti zgodbe. Diletanti!

 

Z dokazom o tem, da uradne službe RTV debelo lažejo in zavajajo, v roki, smo se odločili preveriti alibi, ki naj bi ga dal intervjuvani Toni Cahunek novinarju Sandiju Škvarču za (do tedaj še) domnevno zlorabo uporabe službenega vozila v zasebne namene in oškodovanje prihodkov javnega zavoda RTV.

 

Toni Cahunek je po preverjanju v svojem rokovniku izrecno zatrdil, da ga »v Koloseju ni bilo že kako leto« in da ga posledično »maja sigurno ni bilo tam«. Se je pa spomnil imena Sandi Škvarč. Z njim, je povedal, se je glede dotičnega intervjuja zares dobil. Ampak ne 4. maja v Koloseju, temveč 14. maja na kranjskem bazenu v okviru predstavitve Cahunekovega dokumentarca v sklopu tedna mladih. Na vprašanje, zakaj to sprašujem, sem mu odgovoril, da so ga kolegi navedli kot alibi, njihove trditve pa so v nasprotju s pravkar slišanim. 

 

Ker je Cahunek dopuščal, da se bo v primeru lahko znašel kot kriv je odvrnil: »Mene so namočili? Ja dajte to (preverit op.) prosim… Ker jaz pa res s tem nimam nič.«

 

 

Amnezija Tonija Cahuneka – spreminjanje podanih izjav vseh vpletenih

 

Toniju Cahuneku smo z uredništva poslali še uradna vprašanja in ga prosili za pisni odgovor, ki naj bi ga vrnil v kratkem – še isti dan. Odgovor smo dobili šele naslednjega dne.

 

Toni Cahunek se je preko noči »nenadno spomnil«, da se vseeno je dogovarjal s Škvarčem za termin v Koloseju za 4. maja in da je prihod odpovedal v zadnjem trenutku, ko je bil Škvarč že tam, nato pa dobil amnezijo: ni se več spomnil, oziroma zavedal, kaj nam je povedal dan pred tem. Cahunek seveda ni vedel, da bi zaradi narave zasebnih prostorov in uporabe le-teh za namene snemanja, o tem karkoli morali vedeti tudi v družbi Kolosej, niti, da smo to vmes že preverili. Zato smo vedeli, da po uskladitvi s kolegi na RTV Cahunek debelo laže in ščiti Škvarčevo zlorabo službenega vozila v zasebne namene in oškodovanje prihodkov javnega zavoda RTV tudi on.

 

Cahunek je v pisnem odgovoru povedal še, da je tistega dne (4. maja, torej) Škvarču odpovedal srečanje šele, ko je bil Škvarč že v Koloseju. (Kar jasno kaže na to, da bi v Koloseju morali to vedeti, saj naj bi bilo za intervju že vse dogovorjeno.) Povedal je tudi, da sta zaradi tega s sogovornikom intervju prestavila na 14. maj. Toni Cahunek v tem trenutku pač ni vedel, da smo informacije preverili tudi pri odgovornem uredniku Radia Koper, dopisništva Nova Gorica, in ne le v centrali Ljubljanske hiše s katero se je usklajeval. Urednik Radia Koper je namreč povedal drugače – da sta Škvarč in Cahunek intervju prestavila za en dan – s 4. na 5. maj in ne na 14. maj, kot po novem pojasnjuje Cahunek (v zavedanju, da je podal preveč točno izjavo o posnetku s kranjskega bazena na dan predstavitve njegovega dokumentarca). Cahuneku sem povedal, da so njegove navedbe v nasprotju z izsledki in dokazi s katerimi razpolagamo, tako kot z izjavo, ki jo je podal dan pred tem, a izjave ni več spremenil. 

 

… laž pri laži, na laži za lažjo in pred njo.

 

Na naše navedbe, da je podal nasprotujoči si izjavi, je Cahunek zapisal, da je podal »natanko enako« izjavo, s čimer se je še enkrat debelo zlagal in kril zlorabo službenega vozila in okoriščanje na javnem premoženju še naprej. 

 

 

Lagali so vsi – odgovorni, uradni, krivi, celo nevpleteni

 

Lagala je tako služba za odnose z javnostmi RTV, urednik radia Koper Andrej Šavko, novinar Toni Cahunek, interna informacijska pooblaščenka RTV Vesna Marn pa je v podporo vsemu naštetemu zgolj zavajala ali pa ne pozna osnovnega zakona po katerem deluje (odloči naj se sama) – vse to zaradi zaščite Škvarča pri zlorabi službenega vozila v zasebne namene in oškodovanja prihodkov javnega zavoda RTV ter njegovega šefa – Šavka.

 

Vesna Marn, interna informacijska pooblaščenka na RTV, pristojna za podajanje informacij javnosti o zavodu, ki je v lasti javnosti, je najprej z nepravilnim navajanjem zakonske podlage skušala postopek pridobivanja informacij ustaviti na protipraven način, zaradi česar je morala posredovati informacijska pooblaščenka republike Slovenije, ki je v celoti sledila pravni razlagi in utemeljitvi našega portala. Vesna Marn je torej načrtno zavajala ali pa pač ne pozna najbolj elementarne zakonodaje, po kateri bi morala delovati in za to kljub temu dobiva plačo (iz naše naročnine).

 

Služba za odnose z javnostjo zavoda RTV je arogantno in naivno lagala, ko je navajala intervju, ki se tam niti ni zgodil, niti ni bilo nikoli mišljeno, da bi se, v resnici pa je branila brezplačno uporabo službenega vozila, ki ga je v zasebne namene uporabljal zunanji sodelavec, ki na RTV sploh ni redno zaposlen, pri čemer smo mu državljani plačali še celo gorivo. Lagala je tudi o tem, da so bili o tem dogovorjeni s Kolosejem, ko je zapisala, da je bil »intervju sneman v prostorih Koloseja v Ljubljani, kjer so prijazno ponudili prostor za snemanje«. 

 

Toni Cahunek je diametralno spremenil izjavo tako, da je pri zlorabi in osebnem okoriščanju posameznika na račun naših RTV prispevkov ponudil alibi kolegu Škvarču. Resnico je navajal zgolj dokler se ni prepričal pri svojih, da sam ne more biti obremenjen znotraj postopka, ki ga raziskujemo. Toni Cahunek se je zaradi laganja, za katerega v resnici ve tudi sam, tako kot zaradi ščitenja zlorab in oškodovanja javnega interesa, izkazal za popolnoma neverodostojnega.

 

Andrej Šavko, odgovorni urednik je lagal glede namena uporabe službenega vozila, ki ga je uporabljal novinar Škvarč, pri tem je večkrat spremenil izjavo, podatke pa navajal drugačne kot Toni Cahunek. Škvarč je podajal lažne podatke z enim namenom – zavarovati novinarja, ki zlorablja uporabo službenega vozila oziroma se okorišča z našimi prispevki za zavod RTV. Prav tako mora urednik Šavko dobro vedeti, da se je njegov novinar z intervjujem vrnil šele 14. maja iz Kranja in ne iz Ljubljane 4. Maja, kot je trdil, ali pa dan za tem iz Kranja, kot se je naknadno spomnil. Kasneje je Šavko izjavo namreč popravil za 1 dan, čeprav je Cahunek izjavo popravil za 10 dni, in pristavil, da se je naslednjega dne Škvarč pač ponovno odpeljal z osebnim avtomobilom opravit ta intervju v Kranj, kar je še ena laž. Šavko torej ve, da je bil namen uporabe vozila zlorabljen, da je to zlorabo omogočil, kasneje pa jo branil z lažjo. Šavko je prav tako odgovoren, ker je brezplačno uporabo službenega vozila omogočil novinarju, ki nima sklenjenega rednega delovnega razmerja (kar je zahtevano s pravilnikom), in to celo v zasebne namene.

 

 

Sandiju Škvarču smo plačniki prispevkov za RTV častili gorivo in brezplačen »rent-a-car«

 

Sandi Škvarč, ki naj bi šel v Ljubljano posnet intervju, ki ga ni bilo, v Kolosej, kjer o tem niso nič vedeli, je službeni avtomobil uporabil v zasebne namene, tako kot gorivo, in za to nič plačal. Škvarč v resnici sploh ni upravičen do brezplačne uporabe službenega vozila. 6. člen pravilnika o uporabi službenih vozil zavoda RTV je jasen in pravi, da lahko službena vozila uporabljajo »le delavci v rednem delovnem razmerju pri RTV in v izjemnih primerih zunanji sodelavci s sklenjenimi letnimi pogodbami, po predhodni odobritvi generalnega direktorja.« Sandi Škvarč ni v rednem delovnem razmerju in nima podlage, da bi lahko brezplačno uporabljal službeni avtomobil. Nima niti podlage, da bi mu avtomobil dal generalni direktor, ker ni šlo za izredne zadeve, tako kot nima letne pogodbe o sodelovanju z RTV (ampak polletno). Sploh pa mu nihče ne bi smel odobriti avtomobila za brezplačen zasebni izlet in ogled filma na račun plačnikov RTV prispevka.

 

Prav tako Sandi Škvarč ni opravil naloge, ki jo je prijavil, in je zato kriv zlorabe tudi po 18. členu istega pravilnika, ki pravi, da »voznik lahko uporablja službeno vozilo le za izvajanje delovne naloge, za katero mu je bil izdan potni nalog«. Sandi Škvarč, spomnimo, je prijavil intervju, ki ga ni bilo. Škvarč je tako zlorabil in ogoljufal javni zavod RTV (beri: javnost, plačnike RTV prispevka) pri čemer so ga branile vse pristojne službe zavoda RTV (kar je strašno in zaskrbljujoče s stališča nas, ki to zgolj spremljamo in plačujemo) in mu je zato dolžan vrniti najmanj za strošek goriva, ki ga je porabil na relaciji Nova Gorica – Ljubljana in nazaj, za najem službenega vozila pa je dolžan poravnati fakturo.

 

 

Davčna utaja zaradi prikrivanja zasebne rabe

 

Če delodajalec nudi zaposlenemu avto in ga zaposleni uporablja tudi v zasebne namene, potem delodajalec obračuna boniteto, od katere obračuna in plača akontacijo dohodnine in obvezne prispevke za socialno varnost. Ker RTV  prikriva zasebno rabo pomeni, da ni bila obračunana in plačana akontacija dohodnine. 

 

To pomeni, da se je RTV izognil plačilu davkov in s tem utajil davke. Ker je službenih vozil več, pomeni, da znesek utajenega davka ni ravno majhen.

 

Če na RTV tako zavajajo pri prvem, oziroma edinem službenem vozilu, za katerega smo preverili fotografijo, s katero razpolagamo, kako naj jim verjamemo, da ravnajo gospodarno, zakonito in racionalno, ko so v igri desetine milijonov evrov stroškov poslovanja zavoda RTV. Glede na to, da smo dobili več dokazov o zasebni rabi vozil RTV, lahko upravičeno sklepamo, da se zelo verjetno tako dela z vso opremo RTV. Da je to način poslovanja in delovanja »malih bogov« na RTV.

 

Celotne izsledke in gradivo, ki ga je Portal Plus ustvaril med raziskovanjem tega primera, bomo posredovali odgovornim na zavod RTV in jih pozvali k ukrepanju. Mesec dni za tem pa bomo preverili, kako so odgovorni ukrepali. Takrat vas o ukrepih obvestimo.

 

 

Korespondenca in dokumenti:

 

5. maja na RTV pošljem vprašanja v zvezi s parkiranim vozilom.

 

7. maja dobim odgovor, da je avtomobil uporabljal novinar iz novogoriškega dopisništva Radia Koper, ker naj bi snemal intervju v Koloseju.

 

7. maja vprašam še - kdo je intervju snemal, s kom je bil opravljen, kje je bil posnet in kje si ga bom lahko ogledal.

 

9. maja mi s službe za stike z javnostjo sporočijo, da bodo moja vprašanja poslali internemu informacijskemu pooblaščencu, ki mi bo odgovoril v zakonskem roku.

 

14. maja službo za stike z javnostjo RTV opozorim, da se rok za odgovor izteka. Istega dne me pokliče predstavnica za stike z javnostjo in me prepričuje v razlago zakonodaje na kakršno ne pristanem in trdim, da je ne razume. Seveda povem tudi, da vprašanja kakršna postavljam, zahtevajo za odgovor samo voljo, ne časa. Sledi mukotrpno pravno nabijanje ki ne obrodi sadov.

 

19. maja pošljem prijavo na Informacijskega pooblaščenca RS (IP-RS) in pojasnim pravno podlago ter predam korespondenco.

 

Vprašanja na katera mi RTV ne želi odgovoriti so:

- Kdo je tistega dne vozil službeni avtomobil?
- Za kakšen intervju je šlo?
- Kje točno je bil sneman?
- Kdo je bil novinar, ki je pripravljal intevju?
- Kdo je bil intervjuvani?
- Kdaj in kje bo objavljen posnetek?
- Ali je bilo v tistem času v okolici Koloseja več službenih vozil RTV?

 

22. maja dobim odgovor od IP-RS, ki v celoti sledi moji podani prijavi. Res je - v treh dneh odgovori IP-RS v zvezi s tematiko, ki v primerjavi s to, po kateri sprašujem RTV, pomeni jedrsko fiziko.

 


Odgovor informacijskega poblaščenca. Objavljamo v celoti:

1. stran


 

2. stran

...odločba v celoti sledi moji razlagi.

 

27. maja končno dobim odgovore. Objavljamo jih v celoti:

Ker se na RTV sklicujejo na Kolosej in Cahuneka, sklenim vprašati še njiju.

 

28. maja preverim, ali so se na RTV dogovarjali za uporabo prostorov za 4. maja in dobim spodnji odgovor:

 

29. maja pokličem Cahuneka na oddajo TV Tednika po telefonu. Slučajno ga dobim in Cahunek pove, da je bil intervju posnet v Kanju, 4. maja in ne 14. Tudi, da ga v Koloseju ni bilo že skoraj celo leto.

 

30. maja se Cahunek odloči za drugačno zgodbo in popolnoma spremeni izjavo in začne zagovarjati zlorabo javnega zavoda RTV. Pisno po novem poda zgolj izjavo, da sta se s Škvarčem dogovarjala za 4. maja, dobila pa 14. maja. (A kasneje to zanika Škvarčev urednik, ki pove, da sta prestavila za en dan - na 5. maja torej.)

 

30. maja pri uredniku Radia Koper že preverim namen uporabe, vrsto delovnega razmerja novinarja, namen uporabe vozila, datum intervjuja, kje je avtomobil običajno parkiran, pridobim pravilnik o uporabi vozil javnega zavoda RTV ... Dobim odgovor urednika Šavka, ki mi zdaj še pove, da je prišlo do spremembe datuma intervjuja. Ampak navede datum, ki ne ustreza tistemu, ki ga je podal Cahunek niti v drugo. Odgovor:

 

 

 S tem je dokazano laganje vseh.

 

 

5. junija se o nadzoru takšnih ravnanj pozanimam pri inšpektoratu za delo, ki mi pove, da za nadzor uporabe službenih vozil javnega zavoda RTV ni pristojen. Pozanimam se tudi na davčni upravi in sklenem, da se bom tudi pri računskem sodišču.

 

6. junija, točno, ko od začetka mine cel mesec dni, sklenem objaviti, kar sem do sedaj zbral in da bom vso zbrano dokumentacijo posredoval pristojnim za ukrepanje, ter se čez mesec dni pozanimal, koliko so storile pristojne službe, odgovorni torej. Tako mislim, da novinarji lahko na najboljši način prispevamo k očiščenju družbenega prostora v vse pore začrtanega in splošno sprejemljivega paraziterstva vselej in povsod.

KOMENTIRAJTE
PRIKAŽI KOMENTARJE
1
O politično korektnih nemških medijih: "Danes so mediji kot lubenice - zunaj zeleni, znotraj pa še vedno rdeči"
6
15.07.2019 11:01
Danes ni več pomembno, ali mediji objavljajo resnične novinarske zgodbe. Izmišljene zgodbe - kar potrjuje nemški Spiegel - tako ... Več.
Piše: Norbert Bolz
50 let človeka na Luni (1969-2019): "Trenutno lahko letimo le znotraj zemeljske orbite, to je najdlje, kot lahko gremo."
13
14.07.2019 17:00
20. julija 1969 so televizijski ekrani po vsem svetu v živo prenašali Neila Armstronga, prvega človeka, ki je stopil na površje ... Več.
Piše: Boštjan Pihler
Stoletni pečat Zorka Simčiča (4. del): "Ko sem bil prvič v Evropi, so me vedno znova in znova spraševali, kdo nas financira in ali se naši dijaki res urijo z brzostrelkami."
12
12.07.2019 20:00
Pri založbi Beletrina je izšla knjiga Dohojene stopinje , ki jo podpisujeta France Pibernik in Zorko Simčič. Pogovor med ... Več.
Piše: Uredništvo
Mayday, Mayday, Mayday: Dosje Adria Airways ali kako je slovenska oblast uničila slovensko letalstvo
15
10.07.2019 23:00
Adrio Airways lahko reši samo še čudež, to je mrtvec na aparatih, pravi ugledni hrvaški letalski analitik Alen Ščurić, ki je ... Več.
Piše: Alen Ščurić
Se izraelski otroški srčni kirurg, stari znanec David Mishaly vrača v UKC Ljubljana?
8
09.07.2019 20:41
Bojda jutri. Tako čivkajo ptičice, ki rade posedajo po balkonih sedmega nadstropja UKC Ljubljana. Informacijo še preverjamo. ... Več.
Piše: Blaž Mrevlje
Rusko-gruzijsko poletje: Kako je kolonialna aroganca ruskega poslanca sprožila verižno reakcijo
1
09.07.2019 06:00
Avgusta 2008 - ravno v času olimpijskih iger - je Vladimir Putin vojaško kaznoval Gruzijo zaradi poskusa podreditve dveh ... Več.
Piše: Uredništvo
30-letnica padca Berlinskega zidu: "Danes imamo v Nemčiji na tisoče prostovoljnih ovaduhov, ki ovajajo svoje sosede bolj kot včasih v DDR, in to brezplačno!"
7
07.07.2019 19:00
Danes nas hočejo učiti, kaj je moralno in kaj je dobro za človeštvo in da tega mali ljudje, posamezniki, ne moremo razumeti, ... Več.
Piše: Vera Lengsfeld
Stoletni pečat Zorka Simčiča (3. del): "Gledal sem – lahko si mislite, s kakšnimi občutki – a ostal miren. Vedel sem pač, da ne smem preko meje."
12
06.07.2019 06:30
Pri založbi Beletrina je izšla knjiga Dohojene stopinje , ki jo podpisujeta France Pibernik in Zorko Simčič. Pogovor med ... Več.
Piše: Uredništvo
1. julij 2019: Dan velike sramote, ko nas je Miro Cerar izločil iz schengenske Evrope
26
01.07.2019 17:00
V noči na 1. julij je na slovensko-italijanski meji prenehal veljati schengenski režim. Za razliko od slovenskih medijev so bili ... Več.
Piše: Uredništvo
Stoletni pečat Zorka Simčiča (2. del): "Slovenci še danes živimo v zmoti, češ da je upor najodločnejša oblika človekovega udejstvovanja."
8
29.06.2019 06:00
Pri založbi Beletrina je izšla knjiga Dohojene stopinje , ki jo podpisujeta France Pibernik in Zorko Simčič. Pogovor med ... Več.
Piše: Uredništvo
Nemška Adria Airways s kar 30 milijoni evrov minusa: Kdor previsoko leta, bo strmoglavil
11
27.06.2019 19:30
Kljub nenadnemu medijskemu prebujenju vodilnih mož Adrie Airways in zagotovilom, da si intenzivno prizadevajo, da odpravijo ... Več.
Piše: Bine Kordež
Neumnosti s spolom: Aktivisti bi zdaj spreminjali pravopis, uvajali obvezno uporabo ženskega spola
30
26.06.2019 20:00
Igrice s spoljenjem, ki so se začele s predpisovanjem ženskega slovničnega spola v dokumentih treh fakultet, se nikakor niso ... Več.
Piše: Saška Štumberger
Stoletni pečat Zorka Simčiča (1. del): Kako je mogoče, da neki ideologiji uspe prepričati toliko ljudi, da cilj posvečuje sredstvo?
9
21.06.2019 22:30
Pri založbi Beletrina je izšla knjiga Dohojene stopinje , ki jo podpisujeta France Pibernik in Zorko Simčič. Pogovor med ... Več.
Piše: Uredništvo
Auf wiedersehen*, Adria Airways!? Nemški lastniki so slovenskega letalskega prevoznika dokončno potopili, zdaj pa bi radi malce "državne subvencije"
16
19.06.2019 23:59
Že dolgo nismo gledali tako javnega umiranja kakšnega podjetja, ki je registrirano v Sloveniji, kot v primeru nacionalnega ... Več.
Piše: Dejan Steinbuch
La Dolce Vita, sladko življenje Lidije Glavine: 132.000 evrov odpravnine, službeni audi in zagotovljena služba na SDH! Čestitamo!
11
17.06.2019 01:17
Lidia Glavina, bivša predsednica uprave Slovenskega državnega holdinga (SDH), je z nadzorniki dosegla sporazum o odpravnini v ... Več.
Piše: Uredništvo
Verniki vzdihnejo: O, Bog! Otroci in Italijani v stiski kličejo mamo. Socialistični uradniki rečejo: jebemtiboga. Jaz pa sem izčrkoval v misli: O, Giordano Bruno!
0
16.06.2019 11:00
V sodelovanju z založbo Beletrina objavljamo sedmi, zadnji odlomek iz čitanke Vitomila Zupana z naslovomObraz sežganega. Gre za ... Več.
Piše: Uredništvo
Anonimka proti Marku Pavlihi res ni nič posebnega - bolj je zanimivo, kdo stoji v ozadju
9
14.06.2019 22:00
Nadaljujemo z razkrivanjem ozadja afere, ki je izbruhnila po zavrnitvi Marka Pavlihe, slovenskega kandidata za sodnika na ... Več.
Piše: Uredništvo
Kot svinje z mehom! Fundacija invalidov in humanitarcev dobi vsako leto 20 milijonov, ki jih razdeli diskriminatorno, netransparentno, koruptivno in arbitrarno!
6
13.06.2019 19:00
FIHO je tista fundacija, ki je namenjena financiranju invalidskih in humanitarnih organizacij. Vsako leto razporedi kar 20 ... Več.
Piše: Igor Mekina
Dosje HE Brežice: Simbol državne protekcije kapitala na račun okolja in ljudi
11
12.06.2019 21:00
Ko so septembra 2017 uradno odprli hidroelektrarno Brežice, predzadnjo in najzmogljivejšo v verigi petih hidroelektrarn na ... Več.
Piše: Uredništvo
Primer Pavliha: Kako je visoko protežirani kandidat iz Slovenije neslavno pogorel v Bruslju
11
11.06.2019 18:00
Novica je močno odjeknila: dr. Marko Pavliha ne more postati sodnik na Splošnem sodišču Evropskih skupnosti v Luksemburgu, kamor ... Več.
Piše: Uredništvo
1 2 3 4 5  ... 

Najbolj brano

01/
Zakaj nas večinoma vodijo bleferji?
Edvard Kadič
Ogledov: 2,558
02/
Mayday, Mayday, Mayday: Dosje Adria Airways ali kako je slovenska oblast uničila slovensko letalstvo
Alen Ščurić
Ogledov: 1,945
03/
30-letnica padca Berlinskega zidu: "Danes imamo v Nemčiji na tisoče prostovoljnih ovaduhov, ki ovajajo svoje sosede bolj kot včasih v DDR, in to brezplačno!"
Vera Lengsfeld
Ogledov: 1,976
04/
Se izraelski otroški srčni kirurg, stari znanec David Mishaly vrača v UKC Ljubljana?
Blaž Mrevlje
Ogledov: 1,820
05/
50 let človeka na Luni (1969-2019): "Trenutno lahko letimo le znotraj zemeljske orbite, to je najdlje, kot lahko gremo."
Boštjan Pihler
Ogledov: 872
06/
Bi judovsko-arabsko vprašanje v Izraelu lahko rešili na "makedonski" način?
Dimitrij Rupel
Ogledov: 937
07/
Rusko-gruzijsko poletje: Kako je kolonialna aroganca ruskega poslanca sprožila verižno reakcijo
Uredništvo
Ogledov: 813
08/
Stoletni pečat Zorka Simčiča (3. del): "Gledal sem – lahko si mislite, s kakšnimi občutki – a ostal miren. Vedel sem pač, da ne smem preko meje."
Uredništvo
Ogledov: 889
09/
"Resnice ni brez ideje ali vsaj iluzije. Prinašajo jo zasanjani misleci, plačujejo s kapljami krvi."
Zvjezdan Radonjić
Ogledov: 735
10/
Stoletni pečat Zorka Simčiča (4. del): "Ko sem bil prvič v Evropi, so me vedno znova in znova spraševali, kdo nas financira in ali se naši dijaki res urijo z brzostrelkami."
Uredništvo
Ogledov: 699