Opazili smo
Blamaža: Ministrstvo za kulturo poslalo dopis medijskim organizacijam, tem pa nič jasno
Na ministrstvu za kulturo se zelo dobro zavedajo, da so s pripravo kontroverzne medijske strategije pogoreli na celo črti. Sedaj se organizacijam, ki so podale pripombe oziroma predloge na ta strateški dokument, vnaprej opravičujejo, da niso mogli upoštevati njihovih priporočil.
Ključne besede:
Medijska strategija
ministrstvo za kulturo
direktorat za medije
Tone Peršak
Minister za kulturo Tone Peršak Foto: Mediaspeed
Komunikacijska strategija torej, ki se bere kot časopis.
V nekaterih medijskih organizacijah so bili po naših informacijah v začetku tega tedna nadvse presenečeni, ko so prejeli dopis ministrstva za kulturo. Zaradi naslova dopisa "Strategija Republike Slovenije na področju medijev za obdobje 2017-2025 – odgovor Ministrstva za kulturo" so bili prepričani, da jim ministrstvo pošilja zadnjo različico tega kontroverznega dokumenta, ki ga mora sprejeti še vlada.
A so ob branju dopisa kaj hitro ugotovili, da bodo morali na vsebino strategije še počakati. Z ministrstva za kulturo so po več mesecih molka zgolj sporočili, da se posameznim organizacijam zahvaljujejo za aktivno sodelovanje v javni razpravi. "Vseh pripomb ni bilo mogoče upoštevati, saj pri številnih deležnikih obstajajo zelo različni pogledi na ureditev nekega področja ali vprašanja, ki so dostikrat tudi povsem medsebojno nasprotujoči. Poleg tega se z medijsko strategijo določajo le temeljne usmeritve za prihodnjo ureditev medijske krajine, ne pa tudi že konkretne pravice in obveznosti," so se s pepelom posuli na kulturnem ministrstvu, ki ga vodi Tone Peršak.
Na ministrstvu za kulturo se očitno zelo dobro zavedajo, da so s pripravo medijske strategije (postopek traja že poldrugo leto) pogoreli na celi črti. In da morajo zato razočaranje oziroma jezo predstavnikov medijev in medijske stroke omiliti, preden bo vlada potrdila ta strateški dokument in preden bodo na direktoratu za medije pripravili nova zakona o medijih in o Radioteleviziji Slovenija. Zainteresirano javnost je treba namreč čim prej pridobiti na svojo stran (ali vsaj poskušati), da se projekti Cerarjeve vlade ne bi začeli rušiti kot v mandatu ministrske ekipe Boruta Pahorja. Komunikacijska strategija torej, ki se bere kot časopis. Spomnimo, Pahorjevi vladi najprej ni uspelo prenoviti obeh krovnih medijskih zakonov, skorajda istočasno so jo začele zapuščati koalicijske partnerice, končalo pa se je s predčasno zaključenim mandatom.
Če gre verjeti napovedi iz dopisa, ki so ga v preteklih dneh prejele različne medijske organizacije, bo vlada medijsko strategijo sprejela do konca tega meseca.