Uredništvo portala+ ponuja 3.000 evrov tistemu junaku, ki bo do četrtka opolnoči (prvi) uspel v Medijski strategiji vlade Mira Cerarja in kulturnega ministra Antona Peršaka najti vsaj dva "medija" poleg javne RTV Slovenija. Že dolgo namreč iščemo način, s katerim bi čim bolj realno in slikovito opozorili na dejanski domet odhajajoče vlade, ki jo je, kot je sam vedno znova poudarjal, vodil etični profesor Cerar. In ker nam na 37 straneh dolge Strategije Republike Slovenije na področju medijev (tako se dokument pač uradno imenuje), ki jo je dve leti "pacala" in potem pustila v predalu odhajajoča vlada, ni uspelo najti medijev - z izjemo javnega zavoda RTV Slovenija -, smo se odločili, da ponudimo pošteno nagrado 3.000 evrov tisti bralki ali bralcu portala+, ki nam bo pomagal najti vsaj dva medija v tem dokumentu.
Večina naših sogovornikov namreč ne verjame, da je nekdo sposoben napisati medijsko strategijo, v kateri mediji sploh niso omenjeni. Pri tem opozarjamo, da medijev na 37 straneh dolge Strategije Republike Slovenije na področju medijev sami nismo uspeli najti, pa smo bili zelo natančni. Zaradi tega vas prijazno opozarjamo, da bo mogoče tudi vaš trud zaman. Tisti, ki v tem trenutku ne verjamete, da je nekdo lahko tako "talentiran", da na 37 straneh medijske strategije ne uspe omeniti vsaj dveh medijev (poleg RTV Slovenija), se boste gotovo nemudoma lotili lova na izgubljena medija, kajti 3.000,00 evrov vseeno ni drobiž.
Pravila za izplačilo naše nagrade v višini 3.000,00 evrov najditelju medijev v Strategiji Republike Slovenije na področju medijev, ki jo je pripravila vlada Mira Cerarja in nosi uradni datum 3. maj 2017, so preprosta: v besedilu, ki ga lahko preberete tukaj in ki ga je "popravil" minister za kulturo Anton Peršak, morate najti vsaj dve od naslednjih besednih zvez, ki jih tule izrecno naštevamo:
1. Lokalni časopis
2. Lokalni tiskani mediji
3. Splošno-informativni tiskani mediji
4. Splošno-informativni tiskani dnevnik
5. Raziskava AGB
6. 24ur
7. Moss (Merjenje obiskanosti spletnih strani v Sloveniji)
8. Naklada
9. Prime time
10. Regionalni časopis
11. Radijska dejavnost
12. Televizijska dejavnost
13. Oglaševalske agencije
14. Satelitska TV
15. Telekomunikacije
16. POP TV
17. Kanal A
18. Planet TV
19. Plačljiva televizija
20. Pay TV
21. IP TV
22. HD TV
23. 4k TV
24. Časovni zamik
25. Kabelska TV
26. Kabelski operater
27. Kabelski tv programi
28. Tematski radijski program
29. Tematski tv program
30. Revije
31. Tednik
32. Mesečnik
33. Revijalni tisk
34. Youtube
35. Instagram
36. Snapchat
37. Multipleks
38. Netflix
39. Spotify
40. Pandora
Šteje se, da ste z nalogo uspeli in vam pripada 3.000,00 evrov, če v strategiji z dne 3. maja 2017, ki je članku pripeta v obliki PDF, najdete vsaj dve od 40 navedenih besed oziroma besednih zvez. Najdene besede oziroma besedne zveze označite tako, da jih obkrožite in nato fotografirate posamezno stran ali strani, na katerih ste jih našli, in označili besedo oziroma besedno zvezo, ki se nahaja med 40 navedenimi.
Fotografijo strani z označeno besedo potem v skenirani obliki pošljite na naslov info@portalplus.si do četrtka, 31. maja 2018 do polnoči. Fotografije, prejete kasneje, ne bomo upoštevali. Če nihče ne bo našel besednih zvez, nagrade ne bomo izplačali. Tisti, ki v navedenem roku prvi uspe najti in pošlje sliko strani z obkroženo besedno zvezo, bo dobil v roku 7 dni izplačano denarno nagrado v višini 3.000,00 evrov.
Denarno nagrado ponujamo, ker sami nismo našli nobene od navedenih besed in zato rabimo pomoč, če smo morda kaj spregledali. Za boljše razumevanje pravil iskanja navajamo primer: za besedno zvezo, kot je recimo "Kabelski operater", se šteje, da je bila najdena, če najdete obe besedi zapisani skupaj. V primeru, da najdete samo besedo "kabelski", naslednja beseda pa ni operater, seveda niste našli pravilne besedne zveze.
Obrazložitev nagrade in nadarjenost Cerarjeve ekipe
Nagrado ponujamo zato, da opozorimo na strokovnost vladne ekipe Mira Cerarja. Kajti, ali je sploh možno napisati medijsko strategijo in obenem ne uporabiti niti ene od zgoraj naštetih 40 besednih zvez oziroma besed?! Kako zelo (ne)sposoben moraš biti, da ti to sploh uspe? Kako lahko pišeš strategijo razvoja medijev, če ne poveš, kaj je na primer vizija razvoja lokalnih tiskanih medijev ali lokalnih TV programov? Kako lahko pišeš strategijo razvoja, če ne omeniš kabelske TV in IP TV, ki jo ima že več kot 80 % slovenskih gospodinjstev?
Si res tako "talentirano nesposoben" ali pa se morda delaš norca iz ljudi, ki jih imaš za ubogo, polpismeno rajo? Ni nujno, da gre za norčevanje iz ljudi, kajti opravka imamo z isto "talentirano" ekipo, ki je potrebovala posebno excell tabelo, da je ugotovila, da je maketa, ki stane 130.000 evrov, cenejša od tiste, ki stane 60.000 ...
Kot otroška srčna kirurgija brez kirurgov ...
Medijska strategija, ki ne vsebuje zgoraj naštetih medijev in besednih zvez, je torej kot pekarna brez kruha, mesnica brez mesa oziroma kot otroška kirurgija brez kirurgov. Oh, saj res, vsaj to zadnje je vladi Mira Cerarja že uspelo - otroška srčna kirurgija na Pediatrični kliniki ljubljanskega Kliničnega centra nima več kirurgov. Zato bodo slovenske otroke odslej vozili na operacije v Izrael (vir) k staremu znancu kirurgu Davidu Mishalyju. V deželo, ki je v latentni vojni s Palestinci in kjer občasno potekajo spopadi. In da bi bili starši mladih srčkov še bolj pod stresom, je Cerarjeva vlada, v kateri je kraljeval Karl Erjavec, preizkušala izraelsko potrpljenje z idejo o priznanju Palestine (vir).
Medijska strategija, v kateri ni medijev, je pravzaprav žalosten odraz intelektualnega dometa Mira Cerarja in njegovih ministrskih "talentov".